Flevonatuur

Rendering Error in layout Widget/Social: Call to a member function exists() on null. Please enable debug mode for more information.
  • Mandy
  • Onderwerp Auteur
  • Moderator
  • Moderator
Meer
1 jaar 3 maanden geleden #315 door Mandy
Flevonatuur was gemaakt door Mandy
Op 5 augustus 2013 schreef ik op een ander forum:

Zondag hier ook geweest. Het was mooi weer dus op tijd besloten om te gaan. Eenmaal aangekomen eerst langs de receptie voor een dagkaart. Het is dat we netjes zijn want het was zo mogelijk om de receptie te negeren en gelijk het "park" in te lopen zonder te betalen.
Keurig betaald (€ 11,50 pp voor een hele dag is niet duur) en het eilandje opgezocht en een lekker plekje gevonden voor onze spullen. Belangrijke spullen in een kluisje gedaan (jammer dat je iedere keer als het kluisje open gaat je € 1 kwijt bent) en het zwembad maar eens ingegaan. De stroming daar is erg leuk en je kan lekker zwemmen. Gezellig druk binnen.
Het buitenbad was een stuk drukker en "kouder" maar ook daar heerlijk kunnen zwemmen.
De saunas hebben we er 2 van gedaan omdat de opgiet sauna op bepaalde tijden begint die maar overgeslagen.
Het restaurant was toen wij er gebruik van wilde maken gesloten dus maar heerlijk bij de buitenbar wat gedronken. € 3,90 voor 2 drankjes dat is ook geen geld, we hadden het duurder verwacht.
Ook een wandeling over de camping gemaakt om te zien hoe het er uit ziet en of we hier eens een weekend of midweek willen doorbrengen in 1 vd huisjes. Paar vriendelijke mensen tegen gekomen die ons gedag zeiden, maar ook mensen die ons aankeken zo van "hmmm wie zijn die vreemde?" maar ja daar trek ik mij weinig van aan.
Helaas niet heel veel leeftijdsgenoten gezien maar er waren er wel een paar aanwezig.
Op weg terug naar de auto heerlijk bloot blijven lopen. Is dat balen dat je je voor je wegrijd weer moet aankleden...
Al met al ons erg vermaakt en we gaan zeker hier nog vaker heen voor een dag en we willen ook eens een langere tijd gaan.
Ik ben niet zo’n goede verhalen schrijfster maar ik hoop dat het zo duidelijk is hoe onze dag een beetje verlopen is.

Een PB is altijd welkom! Ook een vriendschapsverzoek op de Forum Community.

Gelieve Inloggen of Maak een account aan om te deelnemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.234 seconden
Gemaakt door Kunena