Therme Erding, de grootste Therme ter wereld

Rendering Error in layout Widget/Social: Call to a member function exists() on null. Please enable debug mode for more information.
  • NanMar
  • Onderwerp Auteur
  • Senior Member
  • Senior Member
Meer
1 jaar 2 maanden geleden #580 door NanMar
Therme Erding, in de buurt van München, zegt de grootste Therme ter wereld te zijn. De website ziet er veelbelovend uit en wij kennen enkele mensen die er geweest zijn. Dit saunacomplex staat hoog op onze bucketlist, voor ons is dit zo'n 2,5 uur rijden. Voor in Nederland woonachtige mensen misschien interessant als bijvoorbeeld  tussenstop op de reis naar/van het zuiden. Zodra wij er zelf geweest zijn schrijven we een ervaringsbericht, dit kan even duren vanwege een heupoperatie van mijn vrouw.

www.therme-erding.de/

Gelieve Inloggen of Maak een account aan om te deelnemen aan het gesprek.

Meer
1 jaar 2 maanden geleden #581 door Frivooltje
Beantwoord door Frivooltje in topic Therme Erding, de grootste Therme ter wereld
WOW, even snel gekeken maar dat lijkt mij inderdaad best groot. Alleen al dat zwembad met dat grote schuifdak. Lijkt wel een stadium, zo groot.

Nancy: sterkte en beterschap!!

[size=xx-small]I didn't choose to be naked. I am forced to wear clothes.[/size]

• NanMar
  • Onderwerp Auteur
  • Senior Member
  • Senior Member
Meer
1 jaar 2 maanden geleden #586 door NanMar
Beantwoord door NanMar in topic Therme Erding, de grootste Therme ter wereld

WOW, even snel gekeken maar dat lijkt mij inderdaad best groot. Alleen al dat zwembad met dat grote schuifdak. Lijkt wel een stadium, zo groot.

Nancy: sterkte en beterschap!!

Wij kijken er iig naar uit, je kan er zelfs voor de deur kamperen. Er is ons al gezegd dat je er aan 1 dag niet genoeg hebt...

Namens Nancy: dank je wel

Tijd voor maken pagina: 0.259 seconden
Gemaakt door Kunena