Wat te doen met bezoek?

Rendering Error in layout Widget/Social: Call to a member function exists() on null. Please enable debug mode for more information.
  • Adminuser
  • Onderwerp Auteur
  • Administrator
  • Administrator
Meer
1 jaar 3 maanden geleden #52 door Adminuser
Wat te doen met bezoek? was gemaakt door Adminuser
Als de deurbel gaat kleed ik me aan omdat in mijn ogen de meerderheid van de mensen het niet zou appreciëren dat ik naakt de deur open zal doen. Soms kleed ik mij aan en soms is het alleen een badjas ofzo. Ligt er helemaal aan wie het is.

Hoe doen jullie dat?

Meerdere keuzes mogelijk.

Gelieve Inloggen of Maak een account aan om te deelnemen aan het gesprek.

Meer
1 jaar 3 maanden geleden #318 door Mandy
Beantwoord door Mandy in topic Wat te doen met bezoek?
Ik trek dan mijn badjas aan of snel een gemakkelijk spaghettibandjesjurkje als de bel onverwachts gaat. Als ik weet dat er visite komt zorg ik gewoon dat ik gekleed ben. Ik vind dat je niet zo maar bloot de deur kan open doen want de persoon die aanbelt verwacht niet dat jij in je blootje zal open doen. Waarschijnlijk zit daar niemand op te wachten ook als ik in mijn blootje open doe hihi

Een PB is altijd welkom! Ook een vriendschapsverzoek op de Forum Community.

Meer
1 jaar 3 maanden geleden #322 door Frivooltje
Beantwoord door Frivooltje in topic Wat te doen met bezoek?

Waarschijnlijk zit daar niemand op te wachten ook als ik in mijn blootje open doe hihi

Dat zou ik niet onderschatten. :P

Ik zeg altijd dat ze minimaal 5 minuten van te voren even moeten bellen. Dan heb ik de tijd om even wat aan te trekken.
Ik doe heel soms wel naakt/schaars gekleed de deur open maar dan weet ik zeker dat het de buurvrouw is én ik blijf achter de deur staan. Op die manier kan zij mij niet zien en heeft ze er geen bezwaar tegen.

[size=xx-small]I didn't choose to be naked. I am forced to wear clothes.[/size]

Meer
1 jaar 3 maanden geleden #482 door Aad Nudist
Beantwoord door Aad Nudist in topic Wat te doen met bezoek?
Ik ben voornamelijk naakt als het er weer voor is, daarbuiten als ik 's morgens mijn bed uit kom of gewoon zin heb in een blote dag of avond, sommige buren, familieleden en bekenden lopen gewoon via de zijdeur (is altijd los als we thuis zijn) naar binnen en de meerderheid weet dat ik in mijn nakie loop bij de enkeling waarvan ik dan weet dat hij of zij het vervelend vindt trek in even een (korte)broek of zwembroekje aan.
Onze eigen kinderen en een schoonzoon maakt het niet uit maar twee schoonzoons vinden het niet prettig als we naakt zijn dus ook dan gaat er kleding aan.
Onbekenden en familie, buren etc. die niet met onze naakte lichamen geconfronteerd willen worden bellen aan de voordeur en in dat geval heb ik minimaal een zwembroekje aan als ik de deur open doe ondanks dat ik zelf vindt dat ik zelf bepaal hoe ik er bij loop kun je het niet maken naakt de deur te openen, de beller verwacht geen naakte man/vrouw ofwel juist om deze redenen en het kunnen ook kinderen zijn, de buurt, familie en bekenden zijn er mee bekend dat wij zomers naakt lopen en kunnen het ook zien aan de tuindoeken die we op het hekwerk hebben zitten, toch vinden wij uit respect overwegingen dat naakt de deur open doen niet kan en tot nu toe zeker bijdraagt aan de acceptatie door onze leefomgeving.

Naakt is alles beter.

Meer
1 jaar 3 maanden geleden #483 door Frivooltje
Beantwoord door Frivooltje in topic Wat te doen met bezoek?
Ik heb geen achterdeur ofzo maar stel dat ik die wel zou hebben en iemand, die niet tegen naakt kan, komt zomaar binnen, dan kleed ik mij niet aan. Willen ze niet met naakt geconfronteerd worden dan moeten ze maar aanbellen.
Ik woon nu in een flat en de buurvrouw heeft een sleutel. Heb het duidelijk aangegeven dat als ze die gebruikt zonder overleg (wat ik overigens niet netjes zou vinden), dan weet ze wat ze kan verwachten. Ik ga mij daarvoor niet aanpassen.

[size=xx-small]I didn't choose to be naked. I am forced to wear clothes.[/size]

Meer
7 maanden 2 weken geleden #1421 door Isabella
Beantwoord door Isabella in topic Wat te doen met bezoek?
Thuis ben ik vrijwel altijd bloot. Wanneer er aangebeld word en ik verwacht iemand, en ik weet dat hij of zij er geen moeite mee heeft doe ik gerust in mijn blootje de deur open. Is het onverwachts dan sla ik altijd even een doek om. Er ligt er standaard 1tje bij de deur.

Bezoek wat achterom komt weet dat ik bloot ben in mijn eigen huis en tuin.

Tijd voor maken pagina: 0.253 seconden
Gemaakt door Kunena