Naaktheid en respect

Rendering Error in layout Widget/Social: Call to a member function exists() on null. Please enable debug mode for more information.
  • Adminuser
  • Onderwerp Auteur
  • Administrator
  • Administrator
Meer
1 jaar 3 maanden geleden #228 door Adminuser
Naaktheid en respect was gemaakt door Adminuser
We hebben allemaal een favoriete plaats waar we uit de kleren gaan. Op het strand, de camping of een naturistenterrein/-resort. We vinden het ook niet erg om hier naakte personen tegen te komen. Maar wat nu als u in een situatie komt waarbij u een ongekleed persoon tegen komt, terwijl uzelf gekleed bent? Dit kan b.v. gebeuren in het openbaar vervoer, tijdens een museum bezoek of anders. Hoe gaat u daar dan mee om?

Gelieve Inloggen of Maak een account aan om te deelnemen aan het gesprek.

Meer
1 jaar 3 maanden geleden #467 door Aad Nudist
Beantwoord door Aad Nudist in topic Naaktheid en respect
Ja, omdat we in een z.g.n. vrij land leven vindt ik dat je andere mensen moet respecteren in hun doen en laten, idealistisch gezien zou dat een hoop ruzie en zelfs oorlogen overbodig maken als iedereen de ander in zijn waarde laat.

Naakt is alles beter.

Meer
1 jaar 3 maanden geleden #472 door Frivooltje
Beantwoord door Frivooltje in topic Naaktheid en respect
Maar dat is een utopie want waardes van mensen verschillen heel erg.

Je bent trouwens vergeten om je stem uit te brengen.

[size=xx-small]I didn't choose to be naked. I am forced to wear clothes.[/size]

Meer
1 jaar 3 maanden geleden #480 door Aad Nudist
Beantwoord door Aad Nudist in topic Naaktheid en respect
Sorry alsnog gestemd, en ja het is een utopie, ik gaf zelf al aan dat het idealistisch gezien is en realiseer mij dat heel goed, ik ben alleen van mening dat iedereen moet kunnen doen wat hij/zij zelf wil met respect naar anderen maar niet omdat regeltjes, trends of angst dat voor mij en voor anderen dat bepalen en inderdaad dat zal nog heel lang een utopie zijn.

Naakt is alles beter.

Tijd voor maken pagina: 0.277 seconden
Gemaakt door Kunena