Clothing optional

Rendering Error in layout Widget/Social: Call to a member function exists() on null. Please enable debug mode for more information.
  • Adminuser
  • Onderwerp Auteur
  • Administrator
  • Administrator
Meer
1 jaar 3 maanden geleden #229 door Adminuser
Clothing optional was gemaakt door Adminuser
De NFN had een poll hierover een tijd terug, maar verder dan de poll lijken ze niet te komen. De poll zelf is al langer van de homepage verdwenen, maar wat was het uitslag, en wat doen ze ermee? Vandaag kwam ik een mooie tweet tegen op twitter van naked wanderings en een wat oudere blog. (van 16 januari 2017) Deze is te vinden op:  https://discerningnudists.wordpress.com/...ew-nudism/  Het blijkt dat het dus toch wel leeft onder sommige naturisten, nudisten, naaktrecreanten.

De vraag van vandaag is dan ook: Zou jij meedoen als clothing optional overal de norm is? Doe je er aan mee, of is dit juist net iets teveel voor je. Stem mee, en geef als je wil een reactie hieronder. Laat weten waarom wel, of waarom juist niet.

Gelieve Inloggen of Maak een account aan om te deelnemen aan het gesprek.

Meer
1 jaar 3 maanden geleden #465 door Aad Nudist
Beantwoord door Aad Nudist in topic Clothing optional
Ja voor mij maakt het niet uit of iemand gekleed is of bloot het gaat om wederzijds accepteren en respecteren.

Naakt is alles beter.

Meer
1 jaar 3 maanden geleden #474 door Frivooltje
Beantwoord door Frivooltje in topic Clothing optional
Nee, ik voel mij niet comfortabel en vrij als ik naakt ben en omringd ben door geklede mensen.

[size=xx-small]I didn't choose to be naked. I am forced to wear clothes.[/size]

Meer
1 jaar 3 maanden geleden #583 door sibrand
Beantwoord door sibrand in topic Clothing optional
kom geregeld op plekken waar gekleed en ongekleed samen gaat.
Heb me nog nooit ongemakkelijk gevoeld en ervaar dat de geklede mensen zelfde gevoel hebben.
kwestie van jezelf zijn en elkaar accepteren.

Meer
1 jaar 3 maanden geleden #585 door NanMar
Beantwoord door NanMar in topic Clothing optional
Wij voelen ons naakt ook niet op ons gemak tussen geklede mensen, als het overgrote deel ongekleed is doen we graag mee

Meer
1 jaar 3 maanden geleden #595 door Peter Selie
Beantwoord door Peter Selie in topic Clothing optional
Ik denk dat het voor mij van de omstandigheden af hangt. We zijn in kroatië op een strand geweest waar er maar een paar mensen bloot waren en ik voelde me ongemakkelijk in hun plaats. Moet er wel bij vertellen dat het een strand net naast een cable ski was.

Anderzijds zijn we (op hetzelfde eiland) regelmatig op een "gemengd" strand geweest en daar voelde het helemaal niet vreemd om uit de kleren te gaan.

Tijd voor maken pagina: 0.295 seconden
Gemaakt door Kunena