Aantal naaktrecreanten in eigen omgeving.

Rendering Error in layout Widget/Social: Call to a member function exists() on null. Please enable debug mode for more information.
  • Aad Nudist
  • Onderwerp Auteur
  • Premium Member
  • Premium Member
Meer
1 jaar 1 maand geleden #974 door Aad Nudist
Aantal naaktrecreanten in eigen omgeving. werd gestart door Aad Nudist
De algemene stelling is dat in Nederland ca. 2 miljoen mensen regelmatig aan een of andere form van naaktrecreatie doen.
Volgens mij rekent men daar sauna bezoek niet onder maar laten we aannemen dat dit wel het geval is.
Ik ben benieuwd in welke verhouding de naaktrecreatie staat tot de overige binnen de eigen familie, kennissen, buren collega`s etc.
Dus tel het aantal mensen waar je regelmatig of heel soms mee omgaat, stel vast of ze naakt recreëren of niet, vaak weet je het wel, twijfel je heel sterk dan is het een naaktrecreant.
Zoals elders onder Naaktrecreatie& Naturisme/ nudisme - de cijfers al geschreven kom ik op een heel ander cijfer als in dit artikel vermeld en dat ondanks dat wij er absoluut geen geheim van maken naakt te recreëren kom ik op 1 a 30 + richting zelfs 1 op 40 en dat is heel veel anders dan 1 op 9.
Ik lees het graag waar een ieder op uit komt.  :confused:

Naakt is alles beter.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Meer
1 jaar 1 maand geleden #977 door Frivooltje
Beantwoord door Frivooltje in topic Aantal naaktrecreanten in eigen omgeving.
Ik geloof er ook niet zo in. Al moet ik wel zeggen dat ik het meestal drukker vind op het naaktstrand dan op het textielstrand. (Engelermeer)

Mijn zus en haar vriend gaan regelmatig naar een naaktstrand.
Neefje is naturistisch opgegroeid maar doet het momenteel niet vanwege de kinderen. (zijn niet zijn kinderen en zijn heel erg preuts opgevoed. Dus dat heeft tijd nodig)
Nichtje idemdito maar dat is nu een modepopje.
Rest van de familie heeft er niets mee.
Vriend van mij gaat regelmatig naar de sauna met zijn vriendin.
Partner van een vriend gaat weleens naakt in een bootje op de Biesbosch en vriend gaat weleens naar de gaysauna. (voelt zich daar minder bekeken :hamer:)
Kennis gaat mee naar naaktzwemevenement Océade en Gent.

Verder ken ik niemand, buiten het naturistenwereldje om, die mee zou willen naar b.v. het naaktstrand. Zelf ga ik niet naar sauna's, veel te heet.

[size=xx-small]I didn't choose to be naked. I am forced to wear clothes.[/size]

Meer
1 jaar 1 maand geleden #980 door anakin
Beantwoord door anakin in topic Aantal naaktrecreanten in eigen omgeving.
Ik ken er ook maar heel weinig. Een vriend van me met zijn vriendin komen in wellnesscentra, naaktstranden en -campings. Mogelijk laten een hoop mensen zich er niet over uit. Ik hang het ook niet aan de grote klok....

• Aad Nudist
  • Onderwerp Auteur
  • Premium Member
  • Premium Member
Meer
1 jaar 1 maand geleden #983 door Aad Nudist
Beantwoord door Aad Nudist in topic Aantal naaktrecreanten in eigen omgeving.
Precies wat ik denk maar doe eens een gokje en schat in 1 op ? van de mensen in je omgeving.

Naakt is alles beter.

Meer
1 jaar 1 maand geleden #992 door Eriks
Beantwoord door Eriks in topic Aantal naaktrecreanten in eigen omgeving.
In mijn directe omgeving exact 0 (nul) of ze weten het wel heel goed te verbloemen .
Hoewel vrienden en schoonzus wel regelmatig in de sauna te vinden zijn. Naaktstrand en  bloot kamperen is niet aan de orde

Meer
1 jaar 1 maand geleden #995 door johanneman
Beantwoord door johanneman in topic Aantal naaktrecreanten in eigen omgeving.

Ik geloof er ook niet zo in. Al moet ik wel zeggen dat ik het meestal drukker vind op het naaktstrand dan op het textielstrand. (Engelermeer)

Mijn zus en haar vriend gaan regelmatig naar een naaktstrand.
Neefje is naturistisch opgegroeid maar doet het momenteel niet vanwege de kinderen. (zijn niet zijn kinderen en zijn heel erg preuts opgevoed. Dus dat heeft tijd nodig)
Nichtje idemdito maar dat is nu een modepopje.
Rest van de familie heeft er niets mee.
Vriend van mij gaat regelmatig naar de sauna met zijn vriendin.
Partner van een vriend gaat weleens naakt in een bootje op de Biesbosch en vriend gaat weleens naar de gaysauna. (voelt zich daar minder bekeken :hamer:)
Kennis gaat mee naar naaktzwemevenement Océade en Gent.

Verder ken ik niemand, buiten het naturistenwereldje om, die mee zou willen naar b.v. het naaktstrand. Zelf ga ik niet naar sauna's, veel te heet.

In onze directe omgeving ook nul, enigste die ik weet zijn de overburen die ik in de nabij gelegen sauna tegen het lijf liep.  Dat op Engelermeer meer nudisten dan textiel bezoekers zijn zegt niet zo veel, wellicht zijn er niet zoveel naaktstranden in de omgeving. Hier in de gemeente Veere waar we maar liefst 4 grote naaktstranden hebben aan de Noordzee kust, zijn nudisten altijd zwaar in de minderheid, ondanks de vele Duitse toeristen die vaak speciaal  voor de naaktstranden komen.

Tijd voor maken pagina: 0.267 seconden
Gemaakt door Kunena